REZERVARE ONLINE PERSOANE FIZICE
Termeni și condiții rezervare online PF
Rezervare Online autovehicule Dacia /prestari servicii Dacia Extenso – persoane fizice
1. Informații Generale
Accesarea site-ului și utilizarea sistemului de rezervare online implica cunoasterea si acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilizare.
Renault isi rezerva dreptul de a opera modificari asupra acestor Termeni si Conditii, Utilizatorul avand in acest sens obligatia de a revedea Termenii si Conditiile.
In cazul in care nu sunteti de acord cu modificarile efectuate, va rugam sa incetati accesarea si utilizarea site-ului.
Renault isi rezerva dreptul de a bloca accesul Utilizatorilor care incalca acesti Termeni si conditii de utilizare sau orice alte prevederi relevante din legislatia in vigoare.
2. Definiții
Termenul „Site” se refera la site-ul https://www.vanzari.dacia.ro. Designul si continutul site-ului apartin Renault sau partenerilor sai si sunt protejate de legislatia privind drepturile de autor si drepturile conexe, precum si alte drepturi de proprietate intelectuala.
Termenul “Utilizator” se refera la orice persoană fizică care acceseaza site-ul https://www.vanzari.dacia.ro si care, dupa ce accepta Termenii si Conditiile prezentului site, efectueaza o « rezervare online ».
Termenul „Renault” reprezintă societatea RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE S.R.L., cu sediul în Bucureşti, sector 6, Str. Preciziei nr. 3G, Clădirea A, parter, camera AP 10, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului din Bucureşti sub nr. J40/5566/2001, CIF RO13943110 , Capital social: 2.455.900 lei, integral vărsat;
Termenul „Agent” semnifică persoana juridică română autorizată de Renault pentru intermedierea vanzarii de autovehicule Dacia si de servicii Dacia Extenso.
3. Condiții de Utilizare
3.1. Scopul serviciului oferit
Prin intermediul site-ului, Renault pune la dispoziție publicului o platforma online prin intermediul careia Utilizatorul poate rezerva autovehicule marca Dacia si servicii Dacia Extenso.
Rezervarea nu reprezinta o operatiune de cumpărare a autovehiculului si/sau serviciului Dacia Extenso. Mai multe detalii referitoare la autovehiculul/serviciul selectat pot fi regasite pe site-ul: https://www.dacia.ro.
Confirmarea rezervarii nu are efectul juridic al încheierii online a unui contract de vanzare/de prestari servicii.
Încheierea contractului de vânzare a autovehiculului/de prestare a serviciului rezervat se realizeaza ulterior, in mediul offline, între persoane prezente, la sediul Agentului Dacia selectat de către Utilizator, prin semnarea Bonului de comandă si contractului Dacia Extenso și prin predarea către Utilizator a Avizarii plată banca pentru achitarea avansului din prețul autovehiculului si serviciilor Dacia Extenso.
3.2. Anularea rezervarii efectuate
In cazul in care Utilizatorul doreste anularea rezervarii sau nu se prezinta in termen de 14 zile la Agentul selectat pentru incheierea Bonului de comanda/Contractului Dacia Extenso, rezervarea va fi anulata, autovehiculul/serviciul selectat va redeveni disponibil pentru a fi rezervat de o alta persoana, iar Utilizatorului ii va fi restituita contravaloarea taxei de rezervare. Utilizatorul trebuie sa completeze formularul de restituire a taxei de rezervare disponibil pe site.
3.3. Plata taxei de rezervare
Autorizarea platii se va face printr-un procesator extern specializat, Renault nefiind responsabil pentru utilizarea unor carti de credit/debit care nu sunt valide sau de utilizarea incorecta a acestora.
Taxa pentru Rezervare achitata initial poate fi luată în considerare ca o parte din prețul autovehiculului/serviciului numai sub rezerva încheierii contractului de vânzare/de prestari servicii.
Ulterior rezervarii, Utilizatorul este obligat sa se prezinte in termen de 14 zile la Agentul selectat pentru semnarea Bonului de comanda (contractul de vanzare autovehicul) si pentru predarea către Utilizator a Avizarii plată banca pentru achitarea avansului din prețul autovehiculului si serviciilor Dacia Extenso.
3.4. Dupa achitarea taxei de rezervare, Utilizatorul va fi primi pe e-mail un numar de inregistrare, urmand ca încheierea contractului de vânzare/de prestari servicii sa se efectueze la sediul/punctul de lucru al Agentului Dacia selectat.
3.5. Obligatiile Utilizatorului
Utilizatorul isi asuma, in principal, urmatoarele obligatii:
• de a nu utiliza prezentul Site in scopuri speculative sau in scopul generarii de rezervari false sau neconforme cu Termenii si Conditiile prezentului Site.
• De a răspunde financiar pentru toate tranzactiile efectuate cu ocazia taxei de rezervare.
• De a furniza o adresă de e-mail corectă si validă, Renault nefiind responsabila pentru eventualele prejudiciile cauzate ca urmare a transmiterii unei adrese de e-mail incorecte/invalide.
• De a respecta confidentialitatea datelor şi de a nu furniza unui terţ numele de Utilizator si parola adresei de e-mail.
3.6. Legaturi catre alte site-uri
Acest Site poate contine legaturi catre alte site-uri ce pot fi operate de alte parti implicate în acest proces.
Raspunderea pentru continutul si functionarea acestor site-uri revine integral deţinătorilor acestora.
Renault nu este responsabila pentru nicio paguba sau pierdere cauzata de informatiile furnizate de site-urile respective.
3.7. Politica de confidentialitate privind datele cu caracter personal
Protejarea informațiilor pe care le furnizați este extrem de importantă pentru noi. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le știți despre informațiile pe care le colectăm, scopul pentru care le colectăm, cum le folosim și cu cine le mai împărtășim. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la adresa de e-mail dpo.romania@renault.com sau la adresa poștală Renault Commercial Roumanie S.R.L., Str. Preciziei, nr 3G, Cladirea A, parter, camera AP 10, sector 6, Bucuresti.
Cu ajutorul informațiilor colectate, vă putem oferi servicii personalizate mai bune. Protejarea datelor dumneavoastră personale reprezintă prioritatea noastră.
Folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal ne permite să ne îmbunătățim serviciile oferite, ne ajută să vă putem procesa cererile mai rapid și să gestionam mai bine relația cu dumneavoastră.
Iată câteva modalități în care pot fi utilizate informațiile oferite de dumneavoastră:
• pentru a ne asigura că Agentul pe care l-ați ales în procesul de achiziție sau de de rezervare vă poate contacta ușor pentru a vă oferi informațiile pe care le-ați solicitat.
• pentru a vă trimite informații relevante legate de vehiculele și serviciile noastre, pentru a măsura performanța campaniilor noastre publicitare, pentru a măsura performanța serviciilor noastre de vânzări și post-vânzare
Sub rezerva consimțământului dumneavoastră prealabil, am putea utiliza, de asemenea, datele dvs. personale pentru a:
• Trimite anunțuri de publicitate personalizată despre vehicule, produse și serviciile noastre
• Oferi experiențe personalizate pentru clienți
• Realiza sondaje de satisfacție a clienților
Ce fel de date cu caracter personal colectăm?
Orice informație pe care o avem în ceea ce vă privește este cel mai probabil furnizată de dumneavoastră – de exemplu ați completat un formular de pe acest site. Puteți avea acces în orice moment la datele colectate despre dumneavoastră, respectiv:
Informații personale (nume, adresă, email, telefon)
• Tipul cererii
• Originea cererii
• Date de achiziție (modelul mașinii, produsele și serviciile solicitate)
• Datele de navigare de pe site-urile Renault
Cât timp vom stoca datele dumneavoastră
În tabelul de mai jos sunt prezentate perioadele maxime în care vom stoca datele dumneavoastră. După expirarea acestei perioade, datele dumneavoastră vor fi șterse în siguranță.
Scop | Perioada stocării |
---|---|
Gestionarea relației pre-contractuale cu clienții | 5 ani |
Trimiterea de informații relevante despre vehicule și servicii, măsurarea performanței campaniilor de promovare, servicii de vânzare și post-vânzare | 5 ani pentru clienți, 3 ani pentru prospecți |
Trimiterea de anunțuri de reclamă personalizată despre vehicule, produse și servicii, precum și oferirea de experiențe personalizate clienților | 5 ani pentru clienți, 3 ani pentru prospecți |
Efectuarea de sondaje privind satisfacția clienților | 3 ani de la încheierea sondajului |
Colectarea şi prelucrarea datelor anonime. Această pagină web utilizează software pentru analizarea utilizării. Prin evaluarea acestor date pot fi obţinute informații importante cu privire la nevoile Utilizatorilor. Aceste informaţii contribuie la optimizarea calităţii ofertei. Astfel, la fiecare accesare sunt salvate în mod nelimitat următoarele date:
• Forma anonimizată a adresei IP a computerului de la care se face accesarea;
• Data şi ora accesării sau solicitării;
• Denumirea paginii accesate/fişierului accesat;
• Pagina de Internet (din interiorul site-ului sau din exterior) vizitată înainte de accesarea paginii actuale;
• Browser-ul folosit de către Utilizator, inclusiv versiunea browser-ului;
• Sistemul de operare folosit de către Utilizator.
Aceste informaţii sunt utilizate în scopuri statistice. În acest sens este vorba exclusiv de informaţii care nu permit identificarea persoanei Utilizatorului. Utilizatorul va rămâne anonim până la momentul creării unui cont.
În acest context sunt utilizate şi aşa-numite cookie-uri. Cookie-urile sunt fişiere-text salvate pe computerul vizitatorului paginii web, permițând astfel recunoaşterea unui Utilizator anonim. Pe această pagină web sunt folosite cookie-uri. Pentru mai multe informații despre politica noastră de utilizare a cookie-urilor vă rugăm consultați pagina https://www.dacia.ro/cookies.html.
Pentru mai multe informații privind politica de confidențialitate găsiți pe https://www.dacia.ro/confidentialitate.html
3.8. Copyright
Toate informatiile aflate pe Site sunt proprietatea Renault sau a partenerilor si sunt protejate in conformitate cu dispozitiile legale referitoare la drepturile de autor si la drepturile conexe, precum si cu cele ale altor forme de protejare a proprietatii intelectuale.
Nu se pot copia, descarca, reproduce, posta etc. niciun fel de text, imagine pentru a putea fi folosite in scop comercial sau distribuite fara acordul prealabil in scris al Renault.
Folosirea in scopuri comerciale fara acordul Renault a oricaror elemente din continutul Site-ului va atrage raspunderea conform legilor in vigoare.
3.9. Declinarea responsabilitatii
Renault nu isi asuma responsabilitatea pentru continutul comentariilor postate de Utilizatori, dar isi rezerva dreptul de a sterge orice continut considerat inadecvat pentru Site.
Renault nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site.
Renault isi rezerva dreptul de a interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila si fara sa poata fi considerata raspunzatoare pentru niciun fel de pagube directe sau indirecte Utilizatorilor.
3.10. Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui Utilizator, de a modifica continutul Site-ului sau de a afecta performantele serverelor pe care ruleaza Site-ul va fi considerata infracțiune, iar Renault isi rezerva dreptul de a sesiza organele legale abilitate.
4. Clauze Diverse
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta validitatea celorlalte clauze.
Termenii si conditiile de mai sus sunt guvernate de legea romana.
In cazul unor eventuale conflicte, partile vor incerca solutionarea acestuia pe cale amiabila. In situatia in care solutionarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de instantele competente potrivit legii.
Magazinul nostru respectă standardele Trusted.ro și deține Marca de Încredere
Formular retragere a taxei de rezervare PF
În cazul în care dorești anularea rezervării sau nu te-ai prezentat în termen de 14 zile la agentul selectat pentru încheierea bonului de comandă și dorești rambursarea taxei de rezervare plătită pentru mașina aleasă, te rugăm să urmezi următorii pași:
1. Completează și semnează cererea de pe ACEST LINK.
2. Depune cererea la agentul Dacia pe care l-ai selectat în procesul de rezervare. Detaliile acestuia le găsești în mesajul de confirmare a comenzii pe care l-ai primit în momentul efectuării comenzii.
Rambursarea sumei se va efectua prin transfer bancar în termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii.
Atenție! Odată inițiat, procesul de rambursare este ireversibil. Mașina rezervată de tine va deveni disponibilă spre a fi rezervată de altcineva.
Magazinul nostru respectă standardele Trusted.ro și deține Marca de Încredere
Termeni și conditii generale ale contractului Dacia Extenso
Termeni si conditii generale ale Contractului Dacia Extenso
1. OBIECTUL CONTRACTULUI
1.1. Obiectul prezentului Contract il reprezinta stabilirea conditiilor in care Renault asigura Utilizatorului , prin reteaua autorizata Dacia, serviciile acoperite de Contractul DACIA EXTENSO aferent autovehiculului cu datele de identificare continute de prezentul Contract.
1.2. Prin serviciile DACIA EXTENSO, aplicabile in conditiile prezentului Contract, pentru autovehiculul mentionat in cuprinsul sau se acopera cheltuielile de reparatie sau de inlocuire a pieselor mecanice, electrice si electronice la care, la initiativa Utilizatorului, se constata, in mod corect, defecte de material, de montaj sau de fabricatie recunoscute de Renault.
2. AUTOVEHICULE BENEFICIARE
2.1. Poate beneficia de serviciile DACIA EXTENSO in conditiile prezentului Contract, orice autovehicul din gama Dacia, cu conditia ca prezentul Contract sa fie incheiat in momentul vanzarii autovehiculului nou de catre Renault.
2.2. Prezentul Contract nu este aplicabil autovehiculelor utilizate pentru activitatea de TAXI, RENT A CAR, CAR SHARING sau SCOALA DE SOFERI si nici autovehiculelor folosite in competitii.
3. EXCLUDERI
3.1. Contractul DACIA EXTENSO nu acopera:
1) Presupusele castiguri directe sau indirecte invocate in legatura cu scoaterea din circulatie a autovehiculului pentru efectuarea intretinerii, remedierilor, reparatiilor in perioada de valabilitate a prezentului Contract;
2) Cheltuielile de intretinere si revizii periodice ale autovehiculului angajate de catre Utilizator conform preconizarilor constructorului;
3) Inlocuirea componentelor de uzura ce tin de utilizarea normala a autovehiculului si de kilometrajul acestuia (de exemplu: filtre, bujii, curele,becuri si sigurante, lamele stergatoarelor de parbriz, placa de ambreiaj/disc de ambreiaj/rulment de ambreiaj, placate de frana/discuri de frana, saboti de frana/tamburi de frana, ulei de motor, ulei cutie de viteze, ulei directie asistata, unsori, lichid de racire, lichid de frana, agent frigorific și altele asemenea);
4) Elementele autovehiculului ce au facut obiectul unei transformari, precum si consecintele acestei transformari (degradare, uzura prematura, deteriorare etc.);
5) Deteriorarile cauzate de utilizarea unui carburant de proasta calitate sau diferit de cel recomandat de Renault/producator pentru acest autovehicul;
6) Deteriorarile cauzate de utilizarea autovehiculului in competitii sportive de orice fel;
7) Deteriorarile cauzate de utilizarea de accesorii care nu sunt agreate de Renault sau de producatorul autovehiculului si deteriorarile cauzate de nerespectarea instructiunilor stabilite si validate de Renault pentru montarea de accesorii agreate de Renault/producatorul autovehiculului;
8) Probe si reglaje aferente unei reparatii sau lucrari de intretinere solicitate si platite de Utilizator, chiar daca aceastea se executa in acelasi timp cu lucrari acoperite de Contract;
9) Componentele deteriorate in urma unui accident, in afara situatiilor cand se dovedeste ca accidentul s-a datorat unui viciu de fabricatie a autovehiculului;
10) Agravarile unor eventuale defectiuni ce ar rezulta din nerespectarea alertelor afisate prin instrumentele de pe bord, cat si a recomandarilor enumerate in documentele de utilizare, intretinere si garantie a autovehiculului;
11) Piesele si componentele urmatoare: anvelope, jante, capace de roti, lampile de iluminat și semnalizare, amortizoare fata și spate, tapiteria scaunelor si a banchetelor, garnisaje textile ale panourilor de usi, catalizator/filtru de particule, detenta, amortizorul de zgomot, oglinzi retrovizoare, plansa de bord, volan, aeratoare, comenzi manuale ale tabloului de bord, comenzi manuale ale usilor si geamurilor, elementele decorative (ornamente), elementele de hidroizolatie/etansare, elementele vitrate, scrumiere, bateria de acumulatori, baterii cartela/cheie autovehicul, retea degivrare, mocheta si covorase. De asemenea, sunt excluse vopseaua,caroseria (aceasta fiind acoperita de conditiile garantiei comerciale) si radiourile auto, toate echipamentele audiofonice si accesoriile acestora, sistemele de alarma si sistemele de navigatie, exceptie facand cele montate in prim montaj de producatorul autovehiculului;
12) Deteriorarile ce au urmatoarele cauze exterioare:
a. coliziuni, socuri, zgarieturi, proiectari de pietris sau de corpuri solide, grindina;
b. depuneri legate de poluarea atmosferica, depuneri vegetale (ex: rasini vegetale), depuneri de origine animala (ex: excremente de pasari);
13) Deteriorarile cauzate de depozitarea defectuoasa a autovehiculului: sub actiunea prafului industrial acid, langa surse puternice de caldura, in medii chimice care pot afecta componentele autovehiculului;
14) Produsele transportate, precum si deteriorarile cauzate de transportul unor produse;
15) Daune cauzate de evenimente de forta majora: trasnet, incendiu,inundatii, cutremure, efecte ale razboiului, rascoale, revolte si atentate etc.;
16) Manopera si componentele deteriorate ca urmare a unui defect pentru care Utilizatorul nu s-a prezentat la o unitate service autorizata Dacia;
17) Cheltuieli de depanare sau remorcare efectuate de catre persoane fizice sau juridice neautorizate de Renault.
18) Defectiunile survenite in urma montarii unui echipament de protectie-alarma neagreat de Renault.
19) In cazul autovehiculelor cu motoare hibride nu intra sub incidenta Contractului, pe langa excluderile precizate la punctele de mai sus, urmatoarele categorii de piese: baterie de tractiune (aceasta fiind acoperita de conditiile garantiei comerciale), cablaje incarcare baterie de tractiune pentru vehiculele de tip plug-in.
20) In cazul autovehiculelor cu motoare electrice nu intra sub incidenta Contractului, pe langa excluderile precizate la punctele de mai sus, urmatoarele categorii de piese: baterie de tractiune (aceasta fiind acoperita de conditiile garantiei comerciale), cablaje incarcare baterie de tractiune si pompa de vid.
4. INAPLICABILITATE
4.1. Prezentul Contract nu se aplica si Renault este absolvita de toate responsabilitatile in urmatoarele cazuri:
- autovehiculul a fost utilizat in conditii neconforme celor prescrise de producatorul autovehiculului (ex. suprasarcina sau suprasolicitare a autovehiculului, folosirea acestuia in competitii de natura sportiva etc.);
- defectarea constatata are la baza (este cauzată de) faptul ca Utilizatorul a reparat sau intretinut autovehiculul intr-un atelier ce nu apartine retelei service autorizate Dacia sau a utilizat produse care nu sunt de origine Dacia sau Motrio;
- atunci cand deteriorarile sunt cauzate de intretinerea defectuoasa a autovehiculului sau de nerespectarea instructiunilor producatorului mentionate in documentele de intretinere si de garantie si in instructiunile de utilizare ale autovehiculului;
- in cazul componentelor deteriorate in urma unor accidente;
4.2. In cazul producerii de accidente pentru care exista suspiciuni ca ar fi provocate de unele defectiuni de fabricatie, Utilizatorul este obligat sa anunte imediat Renault sau o unitate service autorizata Dacia, fara a interveni la autovehicul, in scopul constatarii cauzelor care au determinat defectiunea.
5. OBLIGATIILE UTILIZATORULUI
Pentru a beneficia de serviciile acoperite de Contractul DACIA EXTENSO, aplicabile conform prezentului Contract, Utilizatorul trebuie sa respecte urmatoarele clauze:
- Utilizatorul raspunde de efectuarea, pe cheltuiala sa, a reviziilor periodice conform Carnetului de garantie/Fisei de Intretinere si Garantie al(e) autovehiculului.
- Utilizatorul se va prezenta in cel mai scurt timp, la cea mai apropiata unitate service autorizata de Renault pentru repararea defectelor constatate in perioada de valabilitate a prezentului Contract. Renault decide modul de efectuare a reparatiei defectiunii recunoscute.
- Utilizatorul se va adresa celei mai apropiate unitati service autorizate de Renault sau serviciului Dacia Asistenta in cazul unei pene imobilizante a autovehiculului.
- La remedierile si reparatiile conform Contractului, Utilizatorul trebuie sa prezinte: Carnetul de Garantie, Fisa de Intretinere si Garantie, completat(e) corespunzator, pentru a justifica faptul ca operatiunile de intretinere au fost efectuate conform preconizarilor si periodicitatilor preconizate de catre producatorul autovehiculului si copie după Contract/după factura emisa de Renault, prin care se demonstreaza ca autovehiculul beneficiaza de serviciile DACIA EXTENSO (numai daca este solicitat de unitatea service autorizata).
- Orice modificare constructiva a autovehiculului in afara indicatiilor producatorului autovehiculului conduce la scoaterea autovehiculului de sub incidenta acestui Contract.
- Utilizatorul va respecta indicatiile si regulile cuprinse in Instructiunile de Utilizare si in Carnetul de garantie/Fisa de Intretinere si Garantie ale autovehiculului; neefectuarea reviziilor periodice conform preconizarilor si periodicitatilor, mentionate in Carnetul de garantie/Fisa de Intretinere si Garantie conduce la pierderea drepturilor acordate de Contractul DACIA EXTENSO.
- In cazul incetarii functionarii contorului de kilometri, Utilizatorul se va prezenta in cel mai scurt timp la o unitate service autorizata Dacia pentru remediere.
6. MODALITATI DE PLATA A PRETULUI
6.1. Contravaloarea Contractului DACIA EXTENSO este inscrisa in Documentul Avizare Plata Banca al autovehiculului, remis de Renault catre Utilizator prin intermediul Agentului ales de Utilizator si se va plati in baza acestuia intr-una din bancile agreate de Renault.
6.2. Contravaloarea Contractului DACIA EXTENSO va figura pe factura autovehiculului remisa de Renault Utilizatorului prin Agentul ales de Utilizator.
7. RASPUNDEREA CONTRACTUALA
7.1. Neexecutarea, executarea defectuoasa sau executarea cu intarziere a obligatiilor comerciale asumate prin prezentul Contract angajeaza raspunderea pentru partea in culpa, in conditiile Codului Civil roman si ale oricarei alte dispozitii legale aplicabile.
8. INCETAREA CONTRACTULUI
8.1. In urmatoarele situatii, contractul inceteaza de plin drept:
- prin reziliere de catre Renault, fara necesitatea punerii in intarziere, printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire), in cazul neindeplinirii in totalitate sau in parte a obligatiilor asumate de catre Utilizator;
- in cazul sinistrului total (distrugerea autovehiculului, incendierea oricare ar fi cauza) sau daca autovehiculul este declarat ireparabil din punct de vedere tehnic sau economic, Contractul inceteaza de plin drept incepand cu data sinistrului autovehiculului. In cazul daunei totale, in termen de 5 (cinci) zile incepand de la data producerii daunei, Utilizatorul este obligat sa informeze Renault despre acesta dauna totala (distrugere, incendiere din orice cauza etc.), printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire), trimitand si un act justificativ in acest sens;
- in cazul furtului autovehiculului, daca acesta nu a fost gasit in 30 de zile dupa declararea furtului, Contractul va inceta de plin drept incepand cu data furtului. Utilizatorul este obligat sa anunte Renault in maximum 48 ore de la data furtului, printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire);
- in cazul vanzarii autovehiculului, Utilizatorul este obligat sa informeze Renault in termen de 5 (cinci) zile lucratoare printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire), trimitand si o copie după contractul de vanzare-cumparare. Numai astfel, drepturile ce decurg din prezentul Contract se pot transfera noului Utilizator;
- in cazul preluarii autovehiculului de catre un distribuitor auto, ca autovehicul de ocazie, prezentul Contract si drepturile aferente inceteaza la data si la kilometrajul de vanzare al autovehiculului;
- prin reziliere de catre Utilizator, printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire) in cazul nerespectarii de catre Renault a oricareia dintre obligatiile sale.
8.2. Incetarea prezentului Contract va avea efect la data evenimentului care o motiveaza si se va efectua fara drept de despagubire partiala sau totala catre Utilizator a pretului platit de acesta pentru prezentul Contract.
9. FORTA MAJORA
9.1. Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca cu cerinta notificarii partenerului contractual in termen de 5 zile de la aparitie si a dovedirii cazului de forta majora in conditiile legii.
10. TERITORIALITATE
10.1. Prezentul Contract este aplicabil in cazul autovehiculelor cu motoare termice pe teritoriul Romaniei si in urmatoare tari:
Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria, Cipru, Croatia, Danemarca, Germania, Grecia, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Italia, Irlanda, Islanda, Kosovo, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica Ceha, Republica Moldova, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Tarile de Jos, Ungaria.
10.2. Prezentul Contract este aplicabil in cazul autovehiculelor cu motoare electrice si hibride pe teritoriul Romaniei si in urmatoarele tari: Andora, Austria, Belgia, Bulgaria, Republica Ceha, Cipru, Croatia, Danemarca, Elvetia, Estonia, Franta Metropolitana, Finlanda, Germania, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Lichtenstein, Lituania, Luxembourg, Malta, Marea Britanie, Republica Moldova, Monaco, Norvegia, Polonia, Portugalia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Spania (fara Ceuta și Melilla), Suedia, Tarile de Jos, Ungaria.
11. LITIGII
11.1. Contractul se supune legii romane.
11.2. Orice diferend sau litigiu intre RENAULT si un Utilizator care nu este consumator, rezultat din prezentul Contract si/sau relativ la derularea, valabilitatea, interpretarea, executia, incetarea si/sau efectele sale, pe care Partile nu au reusit sa-l concilieze pe cale amiabila, va fi supus spre solutionarea exclusiva a instantelor judecatoresti competente de la sediul social al Renault. Prezenta clauza se aplica oricarui litigiu indiferent de natura acestuia, inclusiv procedurilor si litigiilor prealabile (cum arfi, fara a se limita la, concilieri, asigurari de dovezi), intervenite intre Parti, ca urmare a semnarii/executarii/incetarii prezentului Contract.
11.3. Orice diferend sau litigiu intre Renault si un Utilizator care este consumator, rezultat din prezentul Contract si/sau relative la derularea, valabilitatea, interpretarea, executarea, incetarea si/sau efectele sale si pe care Partile nu au reusit sa-l concilieze pe cale amiabila, va fi supus spre solutionare instantelor judecatoresti competente conform legii.
12. DISPOZITII FINALE
12.1. Piesele inlocuite in baza prezentului Contract devin cu drepturi depline proprietatea Renault.
12.2. Garantia oricarei interventii (piese si manopera) efectuate in cadrul acestui Contract nu poate depasi data la care prezentul Contract isi va inceta valabilitatea.
13. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
13.1. Avand in vedere ca, in executarea Contractului, Renault Commercial Roumanie SRL in calitate de Operator de Date, si Agentul sau, in calitate de Imputernicit al Operatorului, vor prelucra date cu caracter personal puse la dispozitie de Utilizator, Operatorul si Imputernicitul acestuia se obliga sa respecte urmatoarele reguli:
a) Vor limita prelucrarea doar la datele cu caracter personal necesare pentruexecutarea contractului, astfel cum sunt precizate in acest contract.
b) Operatiunile de prelucrare a Datelor personale se vor limita la: acces,inregistrare, organizare, structurare, stocare, utilizare pentru executarea contractului, iar la finalul acestuia, le vor mai pastra pentru dovedirea prestatiei fiscale pentru o perioada de 7 ani, dupa care vor fi sterse, cu excepția situației în care este in derulare o acțiune de control fiscal, Datele personale fiind șterse după finalizarea acțiunii.
c) Vor prelucra Datele personale numai in scopul indeplinirii Contractului,excluzand astfel orice prelucrare sau utilizare a Datelor personale in scopuri proprii.
d) Vor oferi garantii suficiente pentru punerea in aplicare a unor masuri tehnicesi organizatorice adecvate, astfel incat prelucrarea sa respecte cerintele prevazute de legislatia aplicabila la momentul prelucrarii si sa asigure protectia drepturilor persoanei vizate;
e) Se vor asigura ca Datele personale vor fi prelucrate numai de persoane autorizate de catre Operator si Imputernicitul Operatorului in scopul indeplinirii Contractului.
f) Vor adopta toate masurile tehnice si organizatorice necesare pentru a asigura un nivel de securitate corespunzator al prelucrarii Datelor personale.
g) Nu vor permite prelucrarea Datelor personale (inclusiv divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie In alt mod) de catre terti, decat cu autorizarea prealabila scrisa a Utilizatorului. Prin terti se intelege orice alta persoana decat cele doua parti ale Contractului si Imputernicitul Operatorului si numai pentru indeplinirea Contractului;
h) Tinand cont de natura prelucrarii de catre Operator si de catre Imputernicitul acestuia a Datelor personale, acestia vor oferi asistenta Utilizatorului prin masuri tehnice si organizatorice adecvate, pentru indeplinirea obligatiei de a raspunde persoanei vizate, potrivit legislatiei aplicabile la momentul prelucrarii;
13.2. Operatorul va informa prompt Utilizatorul printr-o notificare trimisa in timp util, despre:
- orice cerere legala obligatorie de divulgare a Datelor personale, formulatade catre o autoritate publica;
- orice acces accidental sau neautorizat si, în general, orice incident de securitate legat de prelucrarea Datelor personale, orice procesare neautorizata sau ilegala, inclusiv orice procesare care incalca prevederile prezentelor clauze sau orice pierdere accidentala, distrugere, deteriorare, modificare sau divulgare a Datelor personale.
- orice plangere, comunicare sau cerere referitoare la obligatiile Utilizatorului in conformitate cu legile aplicabile (inclusiv cererile unei autoritati de supraveghere competente).
Magazinul nostru respectă standardele Trusted.ro și deține Marca de Încredere