CUMPĂRARE ONLINE PERSOANE JURIDICE

Termeni și condiții cumpărare online PJ
Contract vânzare - cumpărare persoane Juridice (plată integrală)
I TERMENI ŞI CONDIŢII UTILIZARE SITE
1. DEFINIŢII
In cuprinsul prezentului document, următorii termeni vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:
SITE: reprezintă Site-ul https://vanzari.dacia.ro aparținând Renault Commercial Roumanie SRL, CUI 13943110, înregistrată la ONRC sub nr. J40/5566/2001, capital social 2.455.900 lei cu sediul în municipiul București bd. Preciziei nr. 3G, clădirea A, sector 6, prin intermediul căruia CLIENTUL are acces la informații privind serviciile si produsele oferite/asigurate de către Renault Commercial Roumanie SRL, denumit in continuare „Dacia"
CLIENT: din punctul de vedere al TERMENILOR si CONDIȚIILOR de UTILIZARE a prezentului Site, reprezintă persoana juridica, identificata prin denumire, cod unic de inregistrare in scop de TVA/cod de inregistrare fiscala, numar de inmatriculare in Registrul Comertului, care accesează Site-ul, în scopuri profesionale, care a acceptat TERMENII SI CONDIȚIILE prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
COMANDA reprezintă cererea de a contracta primita din partea CLIENTULUI şi are valoarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare, cu condiţia trimiterii de către DACIA a dovezii acceptării COMENZII, conform dispoziţiilor art. 9 din legea 365/2002 privind comerțul electronic;
UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea Site-ului ȋntr-un mod contrar practicii în domeniu, reglementarilor și legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii DACIA;
Informațiile publicate pe Site sunt informații de interes general ale DACIA, produsele comercializate de aceasta, cât și alte informații considerate ca fiind de interes pentru CLIENŢI.
DACIA este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului, respectiv asupra designului şi conținutului Site-ului.
CLIENTUL are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale DACIA, prevăzute de legislația în vigoare.
2. UTILIZAREA SITE-ULUI
CLIENTUL se obligă să acceseze şi să utilizeze Site-ul în scopuri şi prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.
3. LIMITAREA RĂSPUNDERII DACIA
DACIA nu este şi nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe Site, care nu se datorează culpei sale.
DACIA nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate, în mod direct, de nerespectarea TERMENILOR şi CONDIȚIILOR de către CLIENT.
DACIA nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului.
Utilizarea Browser-ului Internet.
DACIA garantează utilizarea optimă a Site-ului prin utilizarea a unuia din urmatoarele browsere:
Google Chrome versiunea 72.0.3626 (Windows, macOS, iPhone sau Android)
Firefox versiunea 68 (Windows, macOS, iPhone sau Android)
Microsoft Edge – versiunea 15 ianuarie 2020
Functionarea site-ului pe Internet 11 este posibilă, dar nerecomandată.
Modalitatea de plată pentru finalizarea unei comenzi online este plata on-line.
Vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea şi livrarea COMENZII. În cazul în care COMANDA nu este confirmată, suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.
De asemenea, vă precizăm că înregistrarea COMENZII nu reprezintă şi confirmarea acesteia. După preluarea COMENZII, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării şi stabilirii detaliilor de livrare.
3. ACCESAREA SITE-ULUI
Aceasta implică acceptul CLIENŢILOR ca datele lor personale să fie prelucrate de către DACIA . Informaţiile pe care ni le transmiteţi sunt tratate cu maximă confidențialitate şi exclusiv în scopurile pentru care au fost colectate.
Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unui cont de utilizator pentru achiziţionarea produselor, livrarea produselor comandate.
În cazul în care utilizatorul își exprimă liber și neechivoc opțiunea, acesta poate primi si informații în scop comercial (oferte, invitații la evenimente și studii de satisfacție).
DACIA se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți prin vânzare, dezvăluire parțială sau închiriere.
În cazul plăţii online, DACIA va transmite către procesatorul de plăți doar date referitoare la comanda dumneavoastră, fără a accesa şi procesa alte date referitoare la cardul bancar.
Orice prelucrare a datelor Dumneavoastră cu caracter personal se va face cu respectarea Politicii privind protecţia datelor cu caracter personal pe care o regăsiți aici.
4. COLECTAREA DATELOR
Se face prin diverse modalități și instrumente specifice precum: soft profesional de urmărire a traficului, aplicația de gestiune a newsletter-ului, prin salvarea în baze de date a diverselor formulare de contact disponibile pe site care sunt completate de către utilizatori, prin chestionare online etc.
Utilizăm adresele IP pentru a analiza obiceiurile de navigare, a administra site-ul, a urmări interesele utilizatorilor și a aduna informații demografice pentru uz intern. Toate acestea au ca scop creșterea gradului de ușurința în utilizarea site-ului și publicarea unor informații cât mai relevante pentru interesele utilizatorilor.
Prin accesarea site-ului, crearea unui cont de utilizator, plasarea COMENZILOR şi achitarea preţului, CLIENTUL acceptă în mod expres TERMENII şi CONDIŢIILE Site-ului, modul de desfăşurare a unei comenzi online aşa cum este descris pe site.
5. COOKIES
Acest site folosește diverse tipuri de module cookie.
Module cookie tehnice
Acestea sunt folosite pentru a permite sau a facilita comunicarea electronică (detectarea erorilor de conexiune, identificarea punctelor de conexiune, securitatea site-ului web etc.) sau pentru a furniza anumite servicii de comunicare online solicitate în mod expres de către utilizator (preferințe de afișare pe ecran, salvarea informațiilor introduse în formulare, coșul de cumpărături [după caz], acces la contul de utilizator etc.).
Utilizarea acestor module cookie este obligatorie și nu pot fi dezactivate.
Module cookie pentru rețelele de socializare
Acestea au scopul de a face site-ul mai ușor de utilizat și mai interactiv, oferind posibilitatea de a interacționa cu rețelele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn etc.).
Aceste module cookie pot procesa date precum numărul de materiale distribuite în rețelele de socializare, faptul că deții un cont într-o anumită rețea de socializare, pot urmări navigarea pe alte site-uri etc. Aceste funcții folosesc aplicații externe integrate în site-ul nostru. Rețeaua de socializare care oferă un buton pentru o astfel de aplicație te poate identifica prin intermediul acestuia, chiar dacă nu l-ai folosit atunci când ai accesat site-ul nostru. Într-adevăr, acest tip de buton de aplicație îi poate permite rețelei sociale aferente să îți urmărească navigarea pe site-ul web, prin simplul fapt că pe dispozitiv este activat contul rețelei de socializare (sesiune deschisă) în același timp în care navighezi pe site-ul nostru.
Îți recomandăm să consulți politicile de protecție a confidențialității ale acestor rețele sociale pentru a afla mai multe despre modalitățile în care folosesc informațiile pe care s-ar putea să le colecteze prin respectivele butoane de aplicație, mai ales în scopuri publicitare. Mai exact, aceste politici de protecție trebuie să îți permită să exprimi preferințele pe aceste rețele de socializare. Acest lucru se poate realiza prin configurarea contului de utilizator pentru fiecare dintre aceste rețele.
Poți decide dacă dorești sau nu ca aceste module cookie să fie folosite și stocate în memoria sistemului tău.
Module cookie publicitare
Acestea au rolul de a prezenta utilizatorului pe site-ul nostru și în componentele media externe materiale publicitare mai pertinente. Atunci când îți trimitem mesaje promoționale sau afișăm astfel de mesaje, obiectivul nostru este să îți prezentăm cele mai adecvate oferte și reclame publicitare posibile, în funcție de interesul pe care l-ai manifestat anterior față de anumite produse sau servicii.
În special, aceste module cookie pot procesa date legate de preferințele tale personale, interesul manifestat față de produsele și/sau serviciile noastre, cumpărăturile efectuate etc. Este posibil să folosim instrumente automate pentru procesarea datelor tale personale în vederea evaluării anumitor aspecte personale, în special pentru a analiza sau a estima aspectele legate de preferințele sau cerințele tale. Datele prelucrate în acest context pot fi culese din diverse surse și pot fi interconectate: date din fișierele clienților noștri, date legate de navigare, date din surse externe, date privind exploatarea autovehiculului etc. Procesarea acestor date ne permite să îți transmitem materiale personalizate, care au legătură cu anumite aspecte personale, precum transmiterea de oferte personalizate prin e-mail, reclame personalizate, materiale afișate pe site-ul nostru care au legătură cu preocupările tale. etc. De exemplu, aceste date ne permit să îți transmitem informații legate de tipul de mașină care te interesează mai mult (un SUV în locul unei mașini de oraș sau vice versa). Utilizarea acestor instrumente este definită în legislație drept „alcătuirea unui profil”.
Poți decide dacă dorești sau nu ca aceste module cookie să fie folosite și stocate în memoria sistemului tău.
Module cookie pentru analiză
Aceste module cookie se utilizează în scopul analizării traficului și îmbunătățirii experienței de navigare.
În special, acestea pot procesa date legate de paginile accesate, de timpul petrecut pe paginile accesate, browserul utilizat pentru accesarea paginilor etc.
Poți decide dacă dorești sau nu ca aceste module cookie să fie folosite și stocate în memoria sistemului tău.
Citeste mai multe despre politica noastra de Cookies aici.
6. BAZA LEGALĂ
Pentru mai multe informații, puteți accesa:
Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE;
Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice;
Legea 365/2002 privind comerțul electronic;
Codul civil roman
II. CONDIŢIILE GENERALE DE VÂNZARE – CUMPĂRĂRE A AUTOMOBILULUI NOU
A. DEFINIŢII
a) Contractul: reprezintă prezentul document dintre Părţi, prezentat sub forma prezentelor Condiţii Generale de Vânzare-Cumpărare a Automobilului Nou este încheiat între Renault Commercial Roumanie S.R.L., în calitate de vânzător şi CLIENT, în calitate de cumpărător.
Contractul se încheie la data la care CLIENTUL a acceptat prezentele Condiţii Generale de Vânzare-Cumpărare a Automobilului Nou prin apăsarea butonului „Sunt de acord cu termenii si condițiile” şi a achitat contravaloarea Automobilului contractat, iar transferul proprietății urmează să se facă la data livrării Automobilului contractat şi produce efecte faţă de Părţi conform clauzelor de mai jos. Adresele de domiciliu/sediu menţionate în Condiţiile Generale de Vânzare-Cumpărare sunt singurele adrese opozabile Părţilor în executarea Contractului.
a) Vânzător: reprezintă societatea RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE S.R.L., cu sediul în Bucureşti, sector 6, Str. Preciziei nr. 3G, Clădirea A, parter, camera AP 10, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului din Bucureşti sub nr. J40/5566/2001, CUI/CUI RO13943110, denumită in continuare „marca Dacia".
b) CLIENT : Persoana juridica, identificată prin denumirea societatii, adresa sediului social, Cod Unic de Identificare/cod fiscal, numar de inregistrare in Registrul Comertului, datele de identificare ale reprezentantului legal/conventional.
c) Automobilul contractat: versiunea standard a automobilului nou marca Dacia ce formează obiectul Contractului, având dotările obligatorii impuse de legea română pentru admiterea în circulaţie pe drumurile publice şi cele corespunzătoare modelului şi versiunii menţionate pe site, pe pagina de descriere a modelului, împreună cu opțiunile suplimentare echipate pe autoturism. Nu pot forma obiectul acestui Contract două sau mai multe automobile noi.
Automobilul contractat a fost fabricat cu respectarea legislaţiei de omologare în vigoare în Uniunea Europeană şi nu este destinat utilizării in nicio tara a cărei legislație de omologare este diferită de legislaţia din Uniunea Europeana. DACIA şi/sau producătorul Automobilului nu îşi asumă nicio răspundere în legătură cu exportul Automobilului în astfel de ţări şi/sau în legătură cu orice intervenţie (modificare, carosare, transformare, accesorizare) asupra Automobilului, realizată fără acordul expres, în scris, al Directorului General al Vânzătorului şi/sau pentru orice consecinţe directe si/sau indirecte ale acestor acţiuni/operaţiuni.
d) Opțiuni: echipamente sau calităţi (însușiri) suplimentare ce sunt adăugate în urma preconfigurării la versiunea standard a Automobilului contractat. Opțiunile disponibile sunt prevăzute pe Site, în pagina de produs aferentă fiecărui automobil, în secțiunea Echipamente şi sunt prezentate CLIENTULUI de către DACIA la momentul efectuării COMENZII online. Pagina de descriere a Automobilului cuprinde o enumerare limitativă a echipărilor standard şi a opțiunilor disponibile la data încheierii Contractului. CLIENTUL nu poate pretinde nici o altă echipare decât echiparea prevăzută a produsului de pe Site.
e) Termenul de livrare: termenul estimat pentru livrarea Automobilului contractat, comunicat CLIENTULUI în pagina de comanda online, emis de DACIA . Livrarea se poate face şi înainte de aceasta dată.
f) Data finalizării: data la care CLIENTUL are dreptul şi obligaţia să se prezinte pentru a recepționa şi a prelua efectiv (a lua în posesie) Automobilul contractat.
B. COMANDA
a) CLIENTUL poate efectua COMANDA pe Site, prin adăugarea Automobilului contractat în coșul de cumpărături, urmând a finaliza COMANDA efectuând plata on-line. Odată adăugat produsul în coșul de cumpărături, urmat de achitarea sumei solicitate ca urmare a configurării automobilului, COMANDA a fost finalizată şi contractul a fost încheiat conform dispoziţiilor art. 9 din Legea 365/2002.
b) Adăugarea Automobilului contractat în coșul de cumpărături, fără apăsarea butonului ’’Sunt de acord cu termenii și condițiile’’ şi fără efectuarea plăţii nu reprezintă acceptarea ’’TERMENILOR şi CONDIŢIILOR’’ de pe Site şi nu atrage după sine încheierea Contractului.
c) Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării COMENZII.
d) Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte că DACIA poate să îl contacteze, prin orice mijloc indicat de el, în orice situaţie în care este necesară contactarea CLIENTULUI.
e) DACIA poate anula COMANDA efectuată de către CLIENT în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei Părţi fata de cealaltă sau fără ca vreo Parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului CLIENTULUI sau a tranzacției, în cazul plăţii online;
2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăţi agreat de DACIA , în cazul plăţii online;
3. datele furnizate de către CLIENT pe Site sunt incomplete şi/sau incorecte.
C. PREȚUL ȘI MODALITATEA DE PLATĂ
a) Preţul Automobilului contractat în stare de livrare (la cheie) este exprimat în EURO şi plătibil în LEI şi se calculează prin însumarea preţului în EURO a versiunii standard a Automobilului contractat cu preţul în EURO al opțiunilor pre-echipate pe modelul respectiv, scăzându-se, daca este cazul, reducerile exprimate în EURO acordate prin acţiunile comerciale aflate în derulare la data încheierii Contractului. Preţul Automobilului contractat în stare de livrare include toate taxele.
b) Plata preţului integral se face după acceptarea Condiţiilor Generale de Vânzare-Cumpărare, dar înainte de Data finalizării. Modalitatea de plată este „plata online” prin intermediul unui procesator de plăţi agreat de marca Dacia . Nu se accepta plata preţului în tranșe.
c) Plata integrală se va efectua de CLIENT, online, prin intermediul procesatorului de plăți, la cursul de schimb LEI/EURO practicat şi afişat pe Site de marca Dacia în ziua efectuării plăţii (cursul LEI/EURO stabilit de BNR pentru ultima zi de marţi înainte de data plăţii, majorat cu 0,5%. Când data plăţii este o zi de marţi, se ia în considerare cursul stabilit de BNR pentru acea zi, majorat cu 0,5%). Obligaţiile marca Dacia decurgând din Contract se nasc numai din momentul plăţii integrale a preţului Automobilului contractat.
d) Plata integrala a preţului trebuie făcută în termen de 3 ore de la momentul afișării paginii de plată a procesatorului de plăţi. În cazul nerespectării termenului de plata de către CLIENT, Contractul se consideră neîncheiat şi COMANDA neacceptată de marca Dacia.
e) CLIENTUL poate face plata doar folosind un card bancar de debit/credit, plata fiind considerată efectuată când există confirmare de încasare în contul marca Dacia.
f) Alte sume de plată:
CLIENTUL poate alege odată cu achiziţia online a Automobilului contractat să comande şi să achite servicii de livrare a Automobilului contractat la domiciliu, în conformitate cu contractul „Livrare la domiciliu”. Aceasta plată se va face tot online, o dată cu plata Automobilului contractat, iar pe factura de livrare a acestuia va fi evidențiat separat preţul contractului „Livrare la domiciliu”.
g) In cazul in care CLIENTUL denunta Contractul (renunta la achizitia Automobilului contractat), Clientul intelege si accepta ca marca Dacia este in drept sa retina, fara nicio formalitate, până la 10% din valoarea Automobilului cumparat online, in Euro, cu toate taxele incluse, la cursul de schimb al marca Dacia din ziua platii online, cu titlul de despagubiri pentru incetarea Contractului. In aceasta situatie, dupa retinerea despagubirii, din care se vor scadea costurile operatiunilor bancare, diferenta va fi restituita CLIENTULUI, in termen de 30 de zile de la data incetarii Contractului.
D. GARANTAREA/DETERMINABILITATEA PREŢULUI
a) Daca Autovehiculul contractat poate fi livrat in maximum 6 luni de de la finalizarea comenzii, pretul Automobilului contractat, exprimat in EURO, va fi garantat (mentinut ferm) pe toata perioada ce curge de la data finalizarii comenzii si pana la data livrarii.
b) Daca Autovehiculul contractat nu poate fi livrat mai devreme de 6 luni de la finalizarea Comenzii, CLIENTUL intelege si accepta ca pretul Automobilului contractat este un pret determinabil, marca Dacia avand dreptul sa majoreze cu maximum 15 % valoarea Automobilului contractat. marca Dacia va comunica CLIENTULUI pretul de indata ce acesta va fi determinat, inainte de livrarea Automobilului contractat. In cazul in care CLIENTUL este de acord cu noul pret, comunicat in scris sau pe email de catre marca Dacia, acesta va trebui sa achite in maxim 14 zile de la comunicare diferenta de pret pentru Automobilului contractat la cursul la cursul de schimb LEI/EURO practicat şi afişat pe Site de marca Dacia în ziua efectuării plăţii (cursul LEI/EURO stabilit de BNR pentru ultima zi de marţi înainte de data plăţii, majorat cu 0,5%. Când data plăţii este o zi de marţi, se ia în considerare cursul stabilit de BNR pentru acea zi, majorat cu 0,5%). In cazul in care CLIENTUL nu este de acord cu pretul astfel determinat, Contractul incheiat online se considera incetat de drept, iar marca Dacia are obligatia de a restitui CLIENTULUI pretul platit, fara plata unor daune sau dobanzi.
c) De asemenea, pretul nu este garantat in nicio situatie in care noi reglementari legale impun modificarea tehnica a modelului de Automobil contractat sau adauga ori modifica orice taxe incluse in pretul Automobilului contractat in stare de livrare (inclusiv modificarea cotei TVA). In acest caz, CLIENTUL este de acord sa plateasca noul pret fara a putea renunta la Contract.
d) In cazul in care marca Dacia aduce modificari neimpuse de lege modelului de Automobil contractat, impreuna cu cele impuse de lege sau independent de acestea, marca Dacia are obligatia sa comunice CLIENTULUI acest lucru, inclusiv noul pret. In cazul in care CLIENTUL nu accepta modificarile, respectiv noul pret, Contractul se considera incetat de drept, iar marca Dacia are obligatia de a restitui Clientului Acontul platit, fara plata unor daune ori dobanzi.
E. LIVRAREA
a) Termenul de livrare, fiind o dată estimată, poate sa fie depăşit de Data finalizării. Depăşirea Termenului de livrare poate surveni din cauze bine determinate, cum ar fi perioada de întrerupere a fabricaţiei, fără a se limita însă la exemplul dat şi fără a atrage o alta răspundere din partea marca Dacia cu exceptia obligaţiei de a informa CLIENTUL despre apariţia unor astfel de cauze. De asemenea, în caz de forţă majoră, Termenul de livrare şi/sau Data finalizării se vor modifica în funcţie de durata evenimentului, în beneficiul ambelor Părţi.
b) Marca Dacia va comunica CLIENTULUI Data finalizării, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de aceasta, prin orice mijloc de comunicare comunicat de CLIENT (e-mail, telefon).
c) În eventualitatea în care CLIENTUL nu a optat pentru livrarea la domiciliu, acesta se obligă să ridice Automobilul contractat la Data finalizării de la Agentul pe care îl indică lui marca Dacia la momentul încheierii Contractului.
d) Proprietatea se transmite de la marca Dacia la CLIENT la Data finalizării, aşa cum a fost comunicată de marca Dacia, iar riscul pieirii bunului se transmite către CLIENT la data intrării în posesia fizică a Automobilului contractat de către acesta.
e) Dacă, în termen de 15 zile calendaristice de la Data finalizării, CLIENTUL nu se prezintă să recepţioneze Automobilul contractat plătit în totalitate, operează de drept rezoluțiunea Contractului. În această situaţie, marca Dacia va returna contravaloarea preţului încasat, în termen de 30 (treizeci) zile de la cererea neechivocă a CLIENTULUI, din care este in drept sa retina, fara nicio formalitate , 30% din valoarea Automobilului cumparat online, in Euro, cu toate taxele incluse, la cursul de schimb al marca Dacia din ziua platii online, cu titlul de despagubiri. In aceasta situatie, dupa retinerea despagubirii, din care se vor scadea costurile operatiunilor bancare, diferenta va fi restituita CLIENTULUI.
F. GARANȚIA
a) Automobilul contractat beneficiază de garanţia acordata conform legii române în vigoare la data încheierii Contractului şi conform condiţiilor stipulate în Carnetul de Garanţie/Fişa de Întreţinere şi de Garanție/Carnetul de Întreţinere şi Garanţie ce însoțesc Automobilul contractat la data livrării acestuia şi recepţiei de către CLIENT.
b) Garanţia Automobilului contractat este condiţionată de tipul de vehicul şi este prevăzută în Carnetul de Garanţie/Fişa de Întreţinere şi de Garanţie/Carnetul de Întreţinere şi de Garanţie a Automobilului contractat.
c) Orice modificare a condiţiilor de garanţie intervenită între momentul plăţii şi data predării efective, va fi comunicata CLIENTULUI de către marca Dacia înainte de Data finalizării.
G. RĂSPUNDERE CONTRACTUALĂ
a) Contractul serveşte interesul comun al Părţilor care se obligă să îl execute întocmai cu buna credinţă, sinceritate si seriozitate.
b) Ambele Părţi se obligă să urmărească şi să se informeze reciproc asupra derulării Contractului.
c) Neexecutarea, executarea defectuoasă sau executarea cu ȋntȃrziere a obligaţiilor comerciale asumate prin Contract angajează răspunderea pentru Partea în culpă, conform Contractului şi în condiţiile Codului Civil.
H. MODIFICAREA ŞI REZOLUŢIUNEA CONTRACTULUI
a) Nici una dintre Părţi nu poate modifica unilateral Contractul. Modificarea poate interveni numai prin acordul de voinţă al Părţilor exprimat în scris.
b) Oricare dintre Părţi poate să declare rezolvit Contractul în situaţia neîndeplinirii în totalitate sau în parte a obligaţiilor asumate de către cealaltă Parte. Rezoluțiunea va avea ca efect repunerea Părţilor în situaţia anterioară încheierii Contractului.
I. FORŢĂ MAJORĂ
a) Forţa majoră exonerează de răspundere Partea care o invocă, cu cerința notificării partenerului contractual, în termen de 15 zile calendaristice de la apariție şi a dovedirii cazului de forţă majoră, în condiţiile legii. Prin forţă majoră se înţelege un eveniment mai presus de voinţa Părţilor, imprevizibil şi insurmontabil, apărut după încheierea Contractului şi care împiedică Partea care îl invocă să-şi execute obligaţiile asumate prin Contract.
b) Dacă nu se procedează la anunțare, în condiţiile şi termenele prevăzute mai sus, a începerii şi a încetării cazului de forţă majoră, Partea care îl invocă va suporta toate daunele provocate celeilalte Părţi prin neanunțarea în termen.
c) În cazul în care forţa majoră şi/sau efectele acesteia obliga la suspendarea executării Contractului pe o perioada mai mare de 30 zile calendaristice, Părţile se vor întâlni ȋntr-un termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la expirarea perioadei, pentru a conveni fie asupra modului de executare a Contractului, fie asupra desființării acestuia.
d) Greva sau orice alt conflict de muncă ce se produce la marca Dacia sau la producătorul Automobilului contractat, care afectează activitatea de producție, de logistică sau de comercializare, constituie caz de forţă majoră indiferent dacă ulterior acţiunea este declarată nelegală de către instanţele judecătoreşti. Cazurile de forţă majoră care afectează activitatea de producție a fabricantului Automobilului contractat constituie caz de forţă majoră conform prezentului articol.
J. LITIGII
Contractul se supune legii romane. Orice diferend sau litigiu între Dacia şi CLIENT, rezultat din prezentul Contract şi relativ la derularea, valabilitatea, interpretarea, executarea, încetarea şi/sau efectele sale şi pe care Părţile nu au reușit să-l concilieze pe cale amiabilă, va fi supus spre soluţionare instanţelor judecătoreşti competente conform legii.
K. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
In executarea Condiţiilor Generale de Vânzare-Cumpărare a Automobilului Nou, Dacia in calitate de Operator va prelucra datele cu caracter personal puse la dispozitie de CLIENT si se obligă să respecte următoarele reguli:
a) Va limita prelucrarea doar la datele cu caracter personal necesare pentru executarea contractului, astfel cum sunt precizate in partea introductiva a Condiţiilor Generale de Vânzare-Cumpărare a Automobilului Nou.
b) Operațiunile de prelucrare a Datelor personale se vor limita la: acces, înregistrare, organizare, structurare, stocare, utilizare pentru executarea contractului, iar la finalul acestuia, le vor mai păstra pentru dovedirea prestației fiscale pentru o perioadă de 10 ani, dupa care vor fi șterse.
c) Va prelucra Datele personale numai în scopul îndeplinirii Condiţiilor Generale de Vânzare-Cumpărare a Automobilului Nou, excluzând astfel orice prelucrare sau utilizare a Datelor personale în scopuri proprii.
d) Va oferi garanții suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerințele prevăzute de legislația aplicabilă la momentul prelucrării și să asigure protecția drepturilor persoanei vizate;
e) Se va asigura că Datele personale vor fi prelucrate numai de persoane autorizate de către Operator în scopul îndeplinirii Condiţiilor Generale de Vânzare-Cumpărare a Automobilului Nou.
f) Va adopta toate măsurile tehnice ṣi organizatorice necesare pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător al prelucrării Datelor personale.
g) Nu va permite prelucrarea Datelor personale (inclusiv divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziṭie în alt mod) de către terți, decât cu autorizarea prealabilă scrisă a CLIENTULUI.
h) Ținând cont de natura prelucrării de către Operator a Datelor personale, acesta va oferi asistență CLIENTULUI prin măsuri tehnice ṣi organizatorice adecvate, pentru îndeplinirea obligației de a raspunde persoanei vizate, potrivit legislaṭiei aplicabile la momentul prelucrării;
i) Operatorul va informa prompt CLIENTUL , printr-o notificare trimisă în timp util, despre:
-orice cerere legală obligatorie de divulgare a Datelor personale, formulată de către o autoritate publică-orice acces accidental sau neautorizat ṣi, în general, orice incident de securitate legat de prelucrarea Datelor personale, orice procesare neautorizată sau ilegală, inclusiv orice procesare care încalcă prevederile prezentelor clauze sau orice pierdere accidentală, distrugere, deteriorare, modificare sau divulgare a Datelor personale.
- orice plângere, o comunicare sau o cerere referitoare la obligațiile Clientului, în conformitate cu legile aplicabile (inclusiv cererile unei autorități de supraveghere competente).
L. DISPOZIŢII FINALE
a) Până la data la care CLIENTUL a intrat în posesia Autoturismului contractat, nici una din Părţile Contractului nu va transmite drepturile şi obligaţiile sale rezultate din Contract unei terţe persoane fără acordul scris şi prealabil al celeilalte Părţi.
b) Clauzele lovite de nulitate nu afectează in nici un fel Contractul în întregul său. Aceste clauze se vor considera înlocuite cu prevederile legale corespunzătoare raporturilor juridice reglementate.
c) CLIENTUL înţelege ca prezentul Contract nu are drept scop desfăşurarea de activităţi de distribuţie (cumpărare în scop de revânzare) a Automobilului contractat. În acest context, CLIENTUL declară că achiziţia Automobilului contractat nu se realizează în scop de revânzare, ci pentru utilizarea proprie a CLIENTULUI.
Magazinul nostru respectă standardele Trusted.ro și deține Marca de Încredere
Termeni și conditii generale servicii
Contract de prestari servicii Dacia Extenso persoane juridice (plată integrală)
TERMENI ŞI CONDIŢII UTILIZARE SITE
1. DEFINIŢII
In cuprinsul prezentului document, următorii termeni vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:
SITE: reprezintă Site-ul Internet aparținând Renault Commercial Roumanie SRL, care se afla la adresa https://vanzari.dacia.ro, prin intermediul căruia CLIENTUL are acces la informații privind serviciile si produsele oferite/asigurate de către Renault Commercial Roumanie SRL, denumita in continuare Renault;
Renault: reprezintă societatea RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE S.R.L., cu sediul în Bucureşti, sector 6, Str. Preciziei nr. 3G, Clădirea A, parter, camera AP 10, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului din Bucureşti sub nr. J40/5566/2001, CIF RO13943110 , Capital social: 2.455.900 lei, integral vărsat;
CLIENT: din punctul de vedere al TERMENILOR si CONDIȚIILOR de UTILIZARE a prezentului Site, reprezintă persoana fizică care reprezinta persoana juridica care accesează Site-ul, în scopuri profesionale, care a acceptat TERMENII SI CONDIȚIILE prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
COMANDA reprezintă cererea de a contracta primita din partea CLIENTULUI şi are valoarea încheierii contractului de prestari servicii, cu condiţia trimiterii de către Renault a dovezii acceptării COMENZII, conform dispoziţiilor art. 9 din legea 365/2002 privind comerțul electronic;
UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea Site-ului intr-un mod contrar practicii în domeniu, reglementarilor și legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii Renault;
Informațiile publicate pe Site sunt informații de interes general ale Renault, produsele comercializate de aceasta, cât și alte informații considerate ca fiind de interes pentru CLIENŢI.
Renault este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului, respectiv asupra designului şi conținutului Site-ului.
CLIENTUL are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale Renault, prevăzute de legislația în vigoare.
2. UTILIZAREA SITE-ULUI
CLIENTUL se obligă să acceseze şi să utilizeze Site-ul în scopuri şi prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.
3. LIMITAREA RĂSPUNDERII RENAULT
Renault nu este şi nu poate fi făcuta responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe Site, care nu se datorează culpei sale.
Renault nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate, în mod direct, de nerespectarea TERMENILOR şi CONDIȚIILOR de către CLIENT.
Renault nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului.
Utilizarea Browser-ului Internet.
Renault garantează utilizarea optimă a Site-ului prin utilizarea a unuia din urmatoarele Browser-e:
Google Chrome versiunea 72.0.3626 (Windows, macOS, iPhone sau Android)
Firefox versiunea 68 (Windows, macOS, iPhone sau Android)
Microsoft Edge – versiunea 15 ianuarie 2020
Functionarea site-ului pe Internet 11 este posibilă, dar nerecomandată.
Modalitatea de plată pentru finalizarea unei comenzi online este plata on-line.
Vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea şi livrarea COMENZII. În cazul în care COMANDA nu este confirmată, suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.
De asemenea, vă precizăm că înregistrarea COMENZII nu reprezintă şi confirmarea acesteia. După preluarea COMENZII, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării şi stabilirii detaliilor de livrare.
4. ACCESAREA SITE-ULUI
Aceasta implică acceptul CLIENŢILOR ca datele lor personale să fie prelucrate de către Renault . Informaţiile pe care ni le transmiteţi sunt tratate cu maximă confidențialitate şi exclusiv în scopurile pentru care au fost colectate.
Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unui cont de utilizator pentru achiziţionarea produselor, livrarea produselor comandate.
În cazul în care utilizatorul își exprimă liber și neechivoc opțiunea, acesta poate primi si informații în scop comercial (oferte, invitații la evenimente și studii de satisfacție).
Renault se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți prin vânzare, dezvăluire parțială sau închiriere.
În cazul plăţii online, Renault va transmite către procesatorul de plăți doar date referitoare la comanda dumneavoastră, fără a accesa şi procesa alte date referitoare la cardul bancar.
Orice prelucrare a datelor Dumneavoastră cu caracter personal se va face cu respectarea Politicii privind protecţia datelor cu caracter personal pe care o regăsiți aici.
5. COLECTAREA DATELOR
Se face prin diverse modalități și instrumente specifice, precum: soft profesional de urmărire a traficului, aplicația de gestiune a newsletter-ului, prin salvarea în baze de date a diverselor formulare de contact disponibile pe site care sunt completate de către utilizatori, prin chestionare online etc.
Utilizăm adresele IP pentru a analiza obiceiurile de navigare, a administra site-ul, a urmări interesele utilizatorilor și a aduna informații demografice pentru uz intern. Toate acestea au ca scop creșterea gradului de ușurință în utilizarea site-ului și publicarea unor informații cât mai relevante pentru interesele utilizatorilor.
Prin accesarea site-ului, crearea unui cont de utilizator, plasarea COMENZILOR şi achitarea prețului, CLIENTUL acceptă în mod expres TERMENII şi CONDIŢIILE Site-ului, modul de desfășurare a unei comenzi online așa cum este descris pe site.
6. COOKIES
Acest site folosește diverse tipuri de module cookie.
Module cookie tehnice
Acestea sunt folosite pentru a permite sau a facilita comunicarea electronică (detectarea erorilor de conexiune, identificarea punctelor de conexiune, securitatea site-ului web etc.) sau pentru a furniza anumite servicii de comunicare online solicitate în mod expres de către utilizator (preferințe de afișare pe ecran, salvarea informațiilor introduse în formulare, coșul de cumpărături [după caz], acces la contul de utilizator etc.).
Utilizarea acestor module cookie este obligatorie și nu pot fi dezactivate.
Module cookie pentru rețelele de socializare
Acestea au scopul de a face site-ul mai ușor de utilizat și mai interactiv, oferind posibilitatea de a interacționa cu rețelele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn etc.).
Aceste module cookie pot procesa date precum numărul de materiale distribuite în rețelele de socializare, faptul că deții un cont într-o anumită rețea de socializare, pot urmări navigarea pe alte site-uri etc. Aceste funcții folosesc aplicații externe integrate în site-ul nostru. Rețeaua de socializare care oferă un buton pentru o astfel de aplicație te poate identifica prin intermediul acestuia, chiar dacă nu l-ai folosit atunci când ai accesat site-ul nostru. Într-adevăr, acest tip de buton de aplicație îi poate permite rețelei sociale aferente să îți urmărească navigarea pe site-ul web, prin simplul fapt că pe dispozitiv este activat contul rețelei de socializare (sesiune deschisă) în același timp în care navighezi pe site-ul nostru.
Îți recomandăm să consulți politicile de protecție a confidențialității ale acestor rețele sociale pentru a afla mai multe despre modalitățile în care folosesc informațiile pe care s-ar putea să le colecteze prin respectivele butoane de aplicație, mai ales în scopuri publicitare. Mai exact, aceste politici de protecție trebuie să îți permită să exprimi preferințele pe aceste rețele de socializare. Acest lucru se poate realiza prin configurarea contului de utilizator pentru fiecare dintre aceste rețele.
Poți decide dacă dorești sau nu ca aceste module cookie să fie folosite și stocate în memoria sistemului tău.
Module cookie publicitare
Acestea au rolul de a prezenta utilizatorului pe site-ul nostru și în componentele media externe materiale publicitare mai pertinente. Atunci când îți trimitem mesaje promoționale sau afișăm astfel de mesaje, obiectivul nostru este să îți prezentăm cele mai adecvate oferte și reclame publicitare posibile, în funcție de interesul pe care l-ai manifestat anterior față de anumite produse sau servicii.
În special, aceste module cookie pot procesa date legate de preferințele tale personale, interesul manifestat față de produsele și/sau serviciile noastre, cumpărăturile efectuate etc. Este posibil să folosim instrumente automate pentru procesarea datelor tale personale în vederea evaluării anumitor aspecte personale, în special pentru a analiza sau a estima aspectele legate de preferințele sau cerințele tale. Datele prelucrate în acest context pot fi culese din diverse surse și pot fi interconectate: date din fișierele clienților noștri, date legate de navigare, date din surse externe, date privind exploatarea autovehiculului etc. Procesarea acestor date ne permite să îți transmitem materiale personalizate, care au legătură cu anumite aspecte personale, precum transmiterea de oferte personalizate prin e-mail, reclame personalizate, materiale afișate pe site-ul nostru care au legătură cu preocupările tale. etc. De exemplu, aceste date ne permit să îți transmitem informații legate de tipul de mașină care te interesează mai mult (un SUV în locul unei mașini de oraș sau vice versa). Utilizarea acestor instrumente este definită în legislație drept „alcătuirea unui profil”.
Poți decide dacă dorești sau nu ca aceste module cookie să fie folosite și stocate în memoria sistemului tău.
Module cookie pentru analiză
Aceste module cookie se utilizează în scopul analizării traficului și îmbunătățirii experienței de navigare.
În special, acestea pot procesa date legate de paginile accesate, de timpul petrecut pe paginile accesate, Browser-ul utilizat pentru accesarea paginilor etc.
Poți decide dacă dorești sau nu ca aceste module cookie să fie folosite și stocate în memoria sistemului tău.
Citește mai multe despre politica noastră de Cookies aici.
7. BAZA LEGALĂ
Pentru mai multe informații, puteți accesa:
Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE;
Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice;
Legea 365/2002 privind comerțul electronic
Codul Civil Roman.
II. CONDIŢIILE GENERALE ALE CONTRACTULUI DE PRESTARI SERVICII DACIA EXTENSO
A. DEFINIŢII
a) Contractul: reprezintă agrementul dintre Părţi, exprimat sub forma prezentelor Condiţii Generale ale contractului Dacia Extenso si este incheiat între Renault Commercial Roumanie S.R.L., în calitate de vânzător şi CLIENT, în calitate de cumpărător.
Contractul se încheie la data la care CLIENTUL, prin persoana fizica utilizator al Site-ului, a acceptat prezentele Condiţii Generale ale contractului Dacia Extenso prin apăsarea butonului „Sunt de acord cu termenii si condițiile” şi a achitat contravaloarea contractului.
b) Vânzător: reprezintă societatea RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE S.R.L., cu sediul în Bucureşti, sector 6, Str. Preciziei nr. 3G, Clădirea A, parter, camera AP 10, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului din Bucureşti sub nr. J40/5566/2001, CIF RO13943110, Capital social: 2.455.900 lei, integral vărsat, denumită şi „Renault ”;
c) CLIENT: Persoana juridica, identificata prin denumire, cod unic de inregistrare in scop de TVA/cod de inregistrare fiscala, numar de inmatriculare in Registrul Comertului, care accesează Site-ul, în scopuri profesionale, care a acceptat TERMENII SI CONDIȚIILE prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare ;
B. Durata Contractului Dacia Extenso:
Efectele prezentului Contract sunt aplicabile dupa expirarea termenului de 36 luni (durata garantiei comerciale) calculat de la data facturii autovehiculului nou emise de Renault catre primul sau CLIENT, data ce este indicata si in Carnetul de Garantie al autovehiculului nou. Optiunea CLIENTULUI pentru una dintre cele doua variante ale serviciilor DACIA EXTENSO prezentate mai jos este definitiva si nu poate fi modificata pe parcursul derularii prezentului Contract.
Optiunile Contractului sunt urmatoarele:
1) EG12 - Prezentul Contract isi inceteaza valabilitatea la sfarsitul perioadei de 4 (patru) ani* calculate de la data facturii autovehiculului nou emise de Renault catre primul sau CLIENT. La atingerea limitei de kilometri pentru care a fost achizitionat Contractul, chiar daca perioada de 4 (patru) ani nu a fost atinsa, acest Contract isi inceteaza valabilitatea in mod automat inainte de termen, fara a fi necesara indeplinirea vreunei formalitati suplimentare.
2) EG24 - Prezentul Contract isi inceteaza valabilitatea la sfarsitul perioadei de 5 (cinci) ani** calculate de la data facturii autovehiculului nou emise de Renault catre primul sau CLIENT. La atingerea limitei de kilometri pentru care a fost achizitionat Contractul, chiar daca perioada de 5 (cinci) ani nu a fost atinsa, acest Contract isi inceteaza valabilitatea in mod automat inainte de termen, fara a fi necesara indeplinirea vreunei formalitati suplimentare.
Termenul de valabilitate a prezentului Contract nu se prelungeste cu durata penelor si/sau interventiilor acoperite de Contract.
* Perioada de 4 (patru) ani include: perioada de 3 (ani) corespunzatoare garantiei comerciale oferite pentru gama de autovehicule Dacia si perioada de 12 luni aferenta EG12.
** Perioada de 5 (cinci) ani include: perioada de 3 (ani) corespunzatoare garantiei comerciale oferite pentru gama de autovehicule Dacia si perioada de 24 de luni aferenta EG24.
C. OBIECTUL CONTRACTULUI
C.1. Obiectul prezentului Contract il reprezinta stabilirea conditiilor in care Renault asigura CLIENTULUI, prin reteaua autorizata Dacia, serviciile acoperite de Contractul DACIA EXTENSO aferent autovehiculului cu datele de identificare continute de prezentul Contract.
C.2. Prin serviciile DACIA EXTENSO, aplicabile in conditiile prezentului Contract, pentru autovehiculul mentionat in cuprinsul sau se acopera cheltuielile de reparatie sau de inlocuire a pieselor mecanice, electrice si electronice la care, la initiativa CLIENTULUI, se constata, in mod corect, defecte de material, de montaj sau de fabricatie recunoscute de Renault.
D. AUTOVEHICULE BENEFICIARE
D.1. Poate beneficia de serviciile DACIA EXTENSO in conditiile prezentului Contract, orice autovehicul din gama Dacia, cu conditia ca prezentul Contract sa fie incheiat in momentul vanzarii autovehiculului după momentul vanzarii acestuia de catre Renault.
D.2. Prezentul Contract nu este aplicabil autovehiculelor utilizate pentru activitatea de TAXI, RENT A CAR, CAR SHARING sau SCOALA DE SOFERI si nici autovehiculelor folosite in competitii.
E. EXCLUDERI
E.1. Contractul DACIA EXTENSO nu acopera:
1) Presupusele castiguri directe sau indirecte invocate in legatura cu scoaterea din circulatie a autovehiculului pentru efectuarea intretinerii, remedierilor, reparatiilor in perioada de valabilitate a prezentului Contract;
2) Cheltuielile de intretinere si revizii periodice ale autovehiculului angajate de catre CLIENT conform preconizarilor constructorului;
3) Inlocuirea componentelor de uzura ce tin de utilizarea normala a autovehiculului si de kilometrajul acestuia (de exemplu: filtre, bujii, curele, becuri si sigurante, lamele stergatoarelor de parbriz, placa de ambreiaj/disc de ambreiaj/rulment de ambreiaj, placute de frana/discuri de frana, saboti de frana/tamburi de frana, ulei de motor, ulei cutie de viteze, ulei directie asistata, unsori, lichid de racire, lichid de frana, agent frigorific și altele asemenea);
4) Elementele autovehiculului ce au facut obiectul unei transformari, precum si consecintele acestei transformari (degradare, uzura prematura, deteriorare etc.);
5) Deteriorarile cauzate de utilizarea unui carburant de proasta calitate sau diferit de cel recomandat de Renault/producator pentru acest autovehicul;
6) Deteriorarile cauzate de utilizarea autovehiculului in competitii sportive de orice fel;
7) Deteriorarile cauzate de utilizarea de accesorii care nu sunt agreate de Renault sau de constructorul autovehiculului si deteriorarile cauzate de nerespectarea instructiunilor stabilite si validate de Renault pentru montarea de accesorii agreate de producatorul autovehiculului;
8) Probe si reglaje aferente unei reparatii sau lucrari de intretinere solicitate si platite de Client, chiar daca aceastea se executa in acelasi timp cu lucrari acoperite de Contract;
9) Componentele deteriorate in urma unui accident, in afara situatiilor cand se dovedeste ca accidentul s-a datorat unui viciu de fabricatie a autovehiculului;
10) Agravarile unor eventuale defectiuni ce ar rezulta din nerespectarea alertelor afisate prin instrumentele de pe bord, cat si a recomandarilor enumerate in documentele de utilizare, intretinere si garantie a autovehiculului;
11) Piesele si componentele urmatoare: anvelope, jante, capace de roti, lampile de iluminat și semnalizare, amortizoare fata și spate, tapiteria scaunelor si a banchetelor, garnisaje textile ale panourilor de usi, catalizator/filtru de particule, detenta, amortizorul de zgomot, oglinzi retrovizoare, plansa de bord, volan, aeratoare, comenzi manuale ale tabloului de bord, comenzi manuale ale usilor si geamurilor, elementele decorative (ornamente), elementele de hidroizolatie/etansare, elementele vitrate, scrumiere, bateria de acumulatori, baterii cartela/cheie autovehicul, retea degivrare, mocheta si covorase. De asemenea, sunt excluse vopseaua,caroseria (aceasta fiind acoperita de conditiile garantiei comerciale) si radiourile auto, toate echipamentele audiofonice si accesoriile acestora, sistemele de alarma si sistemele de navigatie, exceptie facand cele montate in prim montaj de producatorul autovehiculului;
12) Deteriorarile ce au urmatoarele cauze exterioare:
a. coliziuni, socuri, zgarieturi, proiectari de pietris sau de corpuri solide, grindina;
b. depuneri legate de poluarea atmosferica, depuneri vegetale (ex: rasini vegetale), depuneri de origine animala (ex: excremente de pasari);
13) Deteriorarile cauzate de depozitarea defectuoasa a autovehiculului: sub actiunea prafului industrial acid, langa surse puternice de caldura, in medii chimice care pot afecta componentele autovehiculului;
14) Produsele transportate, precum si deteriorarile cauzate de transportul unor produse;
15) Daune cauzate de evenimente de forta majora: trasnet, incendiu, inundatii, cutremure, efecte ale razboiului, rascoale, revolte si atentate etc.;
16) Manopera si componentele deteriorate ca urmare a unui defect pentru care Clientul nu s-a prezentat la o unitate service autorizata Dacia;
17) Cheltuieli de depanare sau remorcare efectuate de catre persoane fizice sau juridice neautorizate de Renault.
18) Defectiunile survenite in urma montarii unui echipament de protectie-alarma neagreat de producatorul autovehiculului.
19) In cazul autovehiculelor cu motoare hibride nu intra sub incidenta Contractului, pe langa excluderile precizate la punctele de mai sus, urmatoarele categorii de piese: baterie de tractiune (aceasta fiind acoperita de conditiile garantiei comerciale), cablaje incarcare baterie de tractiune pentru vehiculele de tip plug-in.
20) In cazul autovehiculelor cu motoare electrice nu intra sub incidenta Contractului, pe langa excluderile precizate la punctele de mai sus, urmatoarele categorii de piese: baterie de tractiune (aceasta fiind acoperita de conditiile garantiei comerciale), cablaje incarcare baterie de tractiune si pompa de vid.
F. INAPLICABILITATE
F.1. Prezentul Contract nu se aplica si Renault este absolvit de toate responsabilitatile in urmatoarele cazuri:
- autovehiculul a fost utilizat in conditii neconforme celor prescrise de producatorul autovehiculului (ex. suprasarcina sau suprasolicitare a autovehiculului, folosirea acestuia in competitii de natura sportiva etc.);
- defectarea constatata are la baza (este cauzată de) faptul ca Clientul a reparat sau intretinut autovehiculul intr-un atelier ce nu apartine retelei service autorizate Dacia sau a utilizat produse care nu sunt de origine Dacia sau Motrio;
- atunci cand deteriorarile sunt cauzate de intretinerea defectuoasa a autovehiculului sau de nerespectarea instructiunilor producatorului mentionate in documentele de intretinere si de garantie si in instructiunile de utilizare ale autovehiculului;
- in cazul componentelor deteriorate in urma unor accidente;
F.2. In cazul producerii de accidente pentru care exista suspiciuni ca ar fi provocate de unele defectiuni de fabricatie, CLIENTUL este obligat sa anunte imediat Renault sau o unitate service autorizata Dacia, fara a interveni la autovehicul, in scopul constatarii cauzelor care au determinat defectiunea.
G. DACIA ASISTENTA
Serviciul Dacia Asistenta este un serviciu de asistenta tehnica cu functionare non stop (24h/zi, 7zile/saptamana, 365zile/an) disponibil pe intreg teritoriul Romaniei si pe teritoriul tarilor inscrise la Punctul J Teritorialitate. Acest serviciu poate fi apelat la numarul unic de telefon 0248 500 500 (apel cu tarif normal) sau pentru apelare din afara tarii: 00 40 248 500 500 (apel cu tarif roaming).
Pentru a beneficia de acest serviciu, CLIENTUL va trebui sa apeleze Centrul de Apeluri Dacia Asistenta la numarul unic de telefon 0248 500500 (costul apelului telefonic nu este acoperit de prezentul Contract) si sa comunice centrului de apeluri Dacia Asistenta locul precis, strada, numar traseu, borna kilometrica, repere vizuale, culoare autovehicul, motorizare si tip autovehicul, descrierea pe scurt a naturii penei, orice alte informatii care pot fi utile pentru solutionarea cat mai operativa a penei.
Pentru a beneficia de serviciul Dacia Asistenta in cadrul prezentului Contract, CLIENTUL trebuie sa prezinte echipajului Dacia Asistenta:
a. actul de identitate;
b. certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
c. documentele de intretinere si de garantie ale autovehiculului;
d. copie Contract/factura emisa de Renault prin care se demonstreaza achizitionarea Serviciilor DACIA EXTENSO, doar in cazul in care este solicitat de catre Serviciul Dacia Asistenta;
Neprezentarea catre depanatorul Dacia Asistenta a documentelor mentionate la alin. precedent, lit. c si d (unde este cazul), face imposibila efectuarea gratuita a interventiei; in acest caz interventia se poate efectua numai contra cost.
Serviciul Dacia Asistenta trateaza numai cazuri de pene imobilizante intervenite pe teritoriul Romaniei si pe teritoriul tarilor inscrise la Punctul J Teritorialitate.
Gratuitatea pentru o interventie efectuata de Dacia Asistenta la un autovehicul marca Dacia este aplicabila numai daca sunt indeplinite conditiile urmatoare:
a) daca incidentul care a generat pana imobilizanta este acoperit de serviciile Contractului DACIA EXTENSO al autovehiculului conform conditiilor din prezentul Contract si daca aceasta pana imobilizanta nu angajeaza responsabilitatea CLIENTULUI;
b) daca sunt indeplinite toate prevederile si conditiile din prezentul Contract si din Carnetul de Garantie/Fisa de Intretinere si Garantie al(e) autovehiculului.
Prestatiile Dacia Asistenta:
• Depanarea pe loc – in functie de posibilitatile de depanare pe loc si conditionat de natura penei imobilizante, Dacia Asistenta organizeaza depanarea la locul penei in cel mai scurt timp posibil.
• Tractarea:
- daca autovehiculul nu poate fi depanat pe loc, Dacia Asistenta poate asigura tractarea acestuia;
- tractarea autovehiculelor Dacia, aflate in perioada de valabilitate a Contractului, se va efectua catre unitatile service autorizate Dacia. In acest caz, tractarea se va efectua cu conditia semnarii de catre CLIENT a unui deviz de lucrari. Prin semnarea devizului, CLIENTUL confirma acceptul sau de plata a prestatiei de tractare daca in unitatea service se va constata ca pana imobilizanta a autovehiculului a fost generata de cauze neacoperite de serviciile din prezentul Contract. Este interzisa transportarea persoanelor in autovehiculul tractat.
H. SERVICII COMPLEMENTARE
In cazul in care autovehiculul CLIENTULUI are un incident imobilizant, care este acoperit de serviciile Contractului DACIA EXTENSO al autovehiculului conform conditiilor din prezentul Contract și care nu poate fi reparat in cursul aceleiași zile sau daca timpul necesar repararii, conform baremului de timpi de manopera DACIA, este de peste 3 ore, CLIENTUL va putea beneficia, in functie de situatia in care se afla, de un autovehicul de inlocuire pe o perioada de maximum 3 zile, in functie de autovehiculele disponibile la nivel local.
Oferta de mobilitate pentru autovehiculele Dacia in cazul in care exista o cauza tehnica imobilizatoare
CLIENTUL va putea beneficia de un autovehicul de inlocuire in cazul in care autovehiculul acestuia sufera un incident acoperit de serviciile Contractului DACIA EXTENSO care implica imobilizarea autovehiculului, in urmatoarele conditii:
- CLIENTUL se va programa cu cel putin 48 de ore inainte de interventia prevazuta, pentru a permite Renault sa asigure disponibilitatea unui autovehicul de inlocuire;
- CLIENTUL va solicita in mod expres un autovehicul de inlocuire in momentul efectuarii programarii in cadrul retelei de unitati service autorizate DACIA;
- autovehiculul de inlocuire va fi pus la dispozitia CLIENTULUI pe durata repararii autovehiculului acestuia, fara a se depaşi 3 zile;
- utilizarea autovehiculului de inlocuire se va face in conformitate cu conditiile generale de comodat ale unitatii care il pune la dispozitie;
- autovehiculul trebuie returnat unitatii de la care a fost receptionat;
- cheltuielile conexe, precum asigurarea suplimentara, taxele rutiere sau carburantul etc. vor fi suportate exclusiv de CLIENT.
I. Obligatiile CLIENTULUI
Pentru a beneficia de serviciile acoperite de Contractul DACIA EXTENSO, aplicabile conform prezentului Contract, CLIENTUL trebuie sa respecte urmatoarele clauze:
- CLIENTUL raspunde de efectuarea, pe cheltuiala sa, a reviziilor periodice conform Carnetului de garantie/Fisei de Intretinere si Garantie al(e) autovehiculului.
- CLIENTUL se va prezenta in cel mai scurt timp, la cea mai apropiata unitate service autorizata Dacia pentru repararea defectelor constatate in perioada de valabilitate a prezentului Contract. Renault decide modul de efectuare a reparatiei defectiunii recunoscute.
- CLIENTUL se va adresa celei mai apropiate unitati service autorizate Dacia sau Serviciului Dacia Asistenta in cazul unei pene imobilizante a autovehiculului.
- La remedierile si reparatiile conform Contractului, CLIENTUL trebuie sa prezinte: Carnetul de Garantie, Fisa de Intretinere si Garantie, completat(e) corespunzator, pentru a justifica faptul ca operatiunile de intretinere au fost efectuate conform preconizarilor si periodicitatilor preconizate de catre producatorul autovehiculului si copie după Contract/după factura emisa de Renault, prin care se demonstreaza ca autovehiculul beneficiaza de serviciile DACIA EXTENSO (numai daca este solicitat de unitatea service autorizata).
- Orice modificare constructiva a autovehiculului in afara indicatiilor producatorului autovehiculului conduce la scoaterea autovehiculului de sub incidenta acestui Contract.
- CLIENTUL va respecta indicatiile si regulile cuprinse in Instructiunile de Utilizare si in Carnetul de garantie/Fisa de Intretinere si Garantie ale autovehiculului; neefectuarea reviziilor periodice conform preconizarilor si periodicitatilor, mentionate in Carnetul de garantie/Fisa de Intretinere si Garantie conduce la pierderea drepturilor acordate de Contractul DACIA EXTENSO.
- In cazul incetarii functionarii contorului de kilometri, CLIENTUL se va prezenta in cel mai scurt timp la o unitate service autorizata Dacia pentru remediere.
J. TERITORIALITATE
J.1. Prezentul Contract este aplicabil in cazul autovehiculelor cu motoare termice pe teritoriul Romaniei si in urmatoare tari: Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria, Cipru, Croatia, Danemarca, Germania, Grecia, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Italia, Irlanda, Islanda, Kosovo, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica Ceha, Republica Moldova, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Tarile de Jos, Ungaria.
J.2. Prezentul Contract este aplicabil in cazul autovehiculelor cu motoare electrice si hibride pe teritoriul Romaniei si in urmatoarele tari: Andora, Austria, Belgia, Bulgaria, Republica Ceha, Cipru, Croatia, Danemarca, Elvetia, Estonia, Franta Metropolitana, Finlanda, Germania, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Lichtenstein, Lituania, Luxembourg, Malta, Marea Britanie, Republica Moldova, Monaco, Norvegia, Polonia, Portugalia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Spania (fara Ceuta și Melilla), Suedia, Tarile de Jos, Ungaria.
K. COMANDA
a) CLIENTUL poate efectua COMANDA pe Site, prin adăugarea Serviciului contractat în coșul de cumpărături, urmând a finaliza COMANDA efectuând plata on-line. Odată adăugat serviciul în coșul de cumpărături, urmat de achitarea sumei solicitate ca urmare a configurării serviciului, COMANDA a fost finalizată şi Contractul a fost încheiat conform dispoziţiilor art. 9 din Legea 365/2002 privind comerţul electronic .
b) Adăugarea Serviciului contractat în coșul de cumpărături, fără apăsarea butonului ’’Sunt de acord cu termenii și condițiile’’ şi fără efectuarea plăţii nu reprezintă acceptarea ’’TERMENILOR şi CONDIŢIILOR’’ de pe Site şi nu atrage după sine încheierea Contractului.
c) Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării COMENZII.
d) Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte că Renault poate să îl contacteze, prin orice mijloc indicat de el, în orice situaţie în care este necesară contactarea CLIENTULUI.
e) Renault poate anula COMANDA efectuată de către CLIENT în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei Părţi fata de cealaltă sau fără ca vreo Parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului CLIENTULUI sau a tranzacției, în cazul plăţii online;
2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăţi agreat de Renault , în cazul plăţii online;
3. datele furnizate de către CLIENT pe Site sunt incomplete şi/sau incorecte.
Se pot plasa maxim 5 comenzi online per client intr-un interval de 30 de zile.
L. PREŢUL ŞI MODALITATEA DE PLATĂ
a) Preţul Serviciului contractat este exprimat în EURO şi plătibil în LEI. Preţul Serviciului contractat include toate taxele.
b) Plata preţului integral se face prin, după acceptarea Condiţiilor Generale ale Contractului Dacia Extenso, modalitatea de plată este „plata online” prin intermediul unui procesator de plăţi agreat de Renault . Nu se accepta plata preţului în tranșe.
c) Plata integrală se va efectua de CLIENT, online, prin intermediul procesatorului de plăți, la cursul de schimb LEI/EURO practicat şi afişat pe Site de Renault în ziua efectuării plăţii (cursul LEI/EURO stabilit de BNR pentru pentru data plăţii, majorat cu 0,5%). Cursul Renault se modifica zilnic. Obligaţiile Renault decurgând din Contract se nasc numai din momentul plăţii integrale a preţului Serviciului contractat.
d) Plata integrala a preţului trebuie făcută în termen de 30 de minute de la momentul afișării paginii de plată a procesatorului de plăţi. În cazul nerespectării termenului de plata de către CLIENT, Contractul se consideră neîncheiat şi COMANDA neacceptată de Renault.
e) CLIENTUL poate face plata doar folosind un card bancar de debit/credit, plata fiind considerată efectuată când există confirmare de încasare în contul Renault.
f) Contravaloarea Contractului DACIA EXTENSO va figura pe factura remisa de Renault CLIENTULUI.
M. GARANTAREA PREŢULUI
a) Preţul Serviciului contractat, exprimat în EURO, este garantat (menținut ferm) pe perioada celor 30 de minute de la momentul afișării paginii de plată a procesatorului de plăţi in care CLIENTUL poate efectua plata.
N. RĂSPUNDERE CONTRACTUALĂ
a) Contractul serveşte interesul comun al Părţilor care se obligă să îl execute întocmai cu buna credinţă, sinceritate si seriozitate.
b) Ambele Părţi se obligă să urmărească şi să se informeze reciproc asupra derulării Contractului.
c) Neexecutarea, executarea defectuoasă sau executarea cu ȋntȃrziere a obligaţiilor comerciale asumate prin Contract angajează răspunderea pentru Partea în culpă, conform Contractului şi în condiţiile Codului Civil.
O. MODIFICAREA ŞI INCETAREA CONTRACTULUI
a) Nici una dintre Părţi nu poate modifica unilateral Contractul. Modificarea poate interveni numai prin acordul de voinţă al Părţilor exprimat în scris.
b) In urmatoarele situatii, Contractul inceteaza de plin drept:
- prin reziliere de catre Renault, fara necesitatea punerii in intarziere, printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire), in cazul neindeplinirii in totalitate sau in parte a obligatiilor asumate de catre CLIENT;
- in cazul sinistrului total (distrugerea autovehiculului, incendierea oricare ar fi cauza) sau daca autovehiculul este declarat ireparabil din punct de vedere tehnic sau economic, Contractul inceteaza de plin drept incepand cu data sinistrului autovehiculului. In cazul daunei totale, in termen de 5 (cinci) zile incepand de la data producerii daunei, CLIENTUL este obligat sa informeze Renault despre acesta dauna totala (distrugere, incendiere din orice cauza etc.), printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire), trimitand si un act justificativ in acest sens;
- in cazul furtului autovehiculului, daca acesta nu a fost gasit in 30 de zile dupa declararea furtului, Contractul va inceta de plin drept incepand cu data furtului. CLIENTUL este obligat sa anunte Renault in maximum 48 ore de la data furtului, printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire);
- in cazul vanzarii autovehiculului, CLIENTUL este obligat sa informeze Renault in termen de 5 (cinci) zile lucratoare printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire), trimitand si o copie dupa contractul de vanzare-cumparare. Numai astfel, drepturile ce decurg din prezentul Contract se pot transfera noului proprietar;
- in cazul preluarii autovehiculului de catre un distribuitor auto, ca autovehicul de ocazie, prezentul Contract si drepturile aferente inceteaza la data si la kilometrajul de vanzare al autovehiculului;
- prin reziliere de catre CLIENT, printr-un mijloc de comunicare ce asigura transmiterea informarii (scrisoare recomandata cu confirmare de primire, e-mail cu confirmare de citire) in cazul nerespectarii de catre Renault a oricareia dintre obligatiile sale.
c) Incetarea prezentului Contract va avea efect la data evenimentului care o motiveaza si se va efectua fara drept de despagubire partiala sau totala catre CLIENT a pretului platit de acesta pentru prezentul Contract.
P. FORŢĂ MAJORĂ
a) Forţa majoră exonerează de răspundere Partea care o invocă, cu cerința notificării partenerului contractual, în termen de 15 zile calendaristice de la apariție şi a dovedirii cazului de forţă majoră, în condiţiile legii. Prin forţă majoră se înţelege un eveniment mai presus de voinţa Părţilor, imprevizibil şi insurmontabil, apărut după încheierea Contractului şi care împiedică Partea care îl invocă să-şi execute obligaţiile asumate prin Contract.
b) Dacă nu se procedează la anunțare, în condiţiile şi termenele prevăzute mai sus, a începerii şi a încetării cazului de forţă majoră, Partea care îl invocă va suporta toate daunele provocate celeilalte Părţi prin neanunțarea în termen.
c) În cazul în care forţa majoră şi/sau efectele acesteia obliga la suspendarea executării Contractului pe o perioada mai mare de 30 zile calendaristice, Părţile se vor întâlni ȋntr-un termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la expirarea perioadei, pentru a conveni fie asupra modului de executare a Contractului, fie asupra desființării acestuia.
d) Greva sau orice alt conflict de muncă ce se produce la Renault sau la producătorul Automobilului contractat, care afectează activitatea de producție, de logistică sau de comercializare, constituie caz de forţă majoră indiferent dacă ulterior acţiunea este declarată nelegală de către instanţele judecătoreşti. Cazurile de forţă majoră care afectează activitatea de producție a fabricantului Automobilului contractat constituie caz de forţă majoră conform prezentului articol.
Q. LITIGII
a) Contractul se supune legii romane.
b) Orice diferend sau litigiu intre RENAULT si un PROPRIETAR care nu este consumator, rezultat din prezentul Contract si/sau relativ la derularea, valabilitatea, interpretarea, executia, incetarea si/sau efectele sale, pe care Partile nu au reusit sa-l concilieze pe cale amiabila, va fi supus spre solutionarea exclusiva a instantelor judecatoresti competente de la sediul social al Renault. Prezenta clauza se aplica oricarui litigiu indiferent de natura acestuia, inclusiv procedurilor si litigiilor prealabile (cum ar fi, fara a se limita la, concilieri, asigurari de dovezi), intervenite intre Parti, ca urmare a semnarii/executarii/incetarii prezentului Contract.
R. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
In executarea Condiţiilor Generale ale contractului Dacia Extenso, Renault in calitate de Operator va prelucra datele cu caracter personal puse la dispozitie de CLIENT si se obligă să respecte următoarele reguli:
a) Va limita prelucrarea doar la datele cu caracter personal necesare pentru executarea contractului, astfel cum sunt precizate in partea introductiva a Condiţiilor Generale ale contractului
b) Operațiunile de prelucrare a Datelor personale se vor limita la: acces, înregistrare, organizare, structurare, stocare, utilizare pentru executarea contractului, iar la finalul acestuia, le vor mai păstra pentru dovedirea prestației fiscale pentru o perioadă de 7 ani, dupa care vor fi șterse, cu excepția situației în care este in derulare o acțiune de control fiscal, Datele personale fiind șterse după finalizarea acțiunii
c) Va prelucra Datele personale numai în scopul îndeplinirii Condiţiilor Generale ale contractului, excluzând astfel orice prelucrare sau utilizare a Datelor personale în scopuri proprii.
d) Va oferi garanții suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerințele prevăzute de legislația aplicabilă la momentul prelucrării și să asigure protecția drepturilor persoanei vizate;
e) Se va asigura că Datele personale vor fi prelucrate numai de persoane autorizate de către Operator în scopul îndeplinirii Condiţiilor Generale ale contractului.
f) Va adopta toate măsurile tehnice ṣi organizatorice necesare pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător al prelucrării Datelor personale.
g) Nu va permite prelucrarea Datelor personale (inclusiv divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziṭie în alt mod) de către terți, decât cu autorizarea prealabilă scrisă a CLIENTULUI.
h) Ținând cont de natura prelucrării de către Operator a Datelor personale, acesta va oferi asistență CLIENTULUI prin măsuri tehnice si organizatorice adecvate, pentru îndeplinirea obligației de a raspunde persoanei vizate, potrivit legislaṭiei aplicabile la momentul prelucrării;
i) Operatorul va informa prompt CLIENTUL, printr-o notificare trimisă în timp util, despre:
- orice cerere legală obligatorie de divulgare a Datelor personale, formulată de către o autoritate publică-orice acces accidental sau neautorizat si, în general, orice incident de securitate legat de prelucrarea Datelor personale, orice procesare neautorizată sau ilegală, inclusiv orice procesare care încalcă prevederile prezentelor clauze sau orice pierdere accidentală, distrugere, deteriorare, modificare sau divulgare a Datelor personale.
- orice plângere, comunicare sau cerere referitoare la obligațiile Clientului, în conformitate cu legile aplicabile (inclusiv cererile unei autorități de supraveghere competente).
S. DISPOZIŢII FINALE
a) Piesele inlocuite in baza prezentului Contract devin cu drepturi depline proprietatea Renault.
b) Garantia oricarei interventii (piese si manopera) efectuate in cadrul acestui Contract nu poate depasi data la care prezentul Contract isi va inceta valabilitatea.
c) Clauzele lovite de nulitate nu afectează in nici un fel Contractul în întregul său. Aceste clauze se vor considera înlocuite cu prevederile legale corespunzătoare raporturilor juridice reglementate.
Magazinul nostru respectă standardele Trusted.ro și deține Marca de Încredere